

Hotline
Har du brug for rådgivning eller sparring, så har du mulighed for at benytte dig af vores Hotline-løsning. Det kræver blot, at du er oprettet som kunde hos os.
Send gerne en mail med dit spørgsmål til Lolex, du kan fx benytte kontaktformularen her på hjemmesiden.
Hvis vi har mulighed for det, vil vi svare dig inden for 24 timer. Har vi travlt eller kræver dit spørgsmål lidt ekstra tid for os at besvare, så vil vi registrere dit spørgsmål og oplyse dig om forventet leveringstid. Når vi har vurderet problemstillingen, vil du få en mail med udførligt svar på spørgsmålet.
Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe til os. Hvis vi umiddelbart kan give dig et hurtigt svar, gør vi naturligvis gerne det. Men det kan også være, vi må sige, at det vil kræve en mere dybdegående vurdering, hvor vi vil være nødt til at søge mere information, før end vi kan vende tilbage med et svar til dig.
Vores Hotline rådgivning faktureres på månedsbasis i henhold til vores timetakst (2020: DKK 1350 ekskl. moms). Der faktureres selvfølgelig kun den tid, vi har brugt på at besvare dit spørgsmål – dog er der en minimumstakst svarende til et kvarters rådgivning.
Hvis du ønsker at benytte denne form for rådgivning, men endnu ikke er oprettet som kunde hos os, så kontakt os endelig, vi hjælper dig gerne videre.